Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Пєхота О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Пєхота О. М. 
Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська, К. Ф. Нор, О. Є. Олексюк, А. Л. Ситченко, Л. В. Тарасова, Т. В. Тихонова; ред.: О. М. Пєхота. - К. : А.С.К., 2001. - 255 c. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до організації педагогічного процесу в школі та вищому навчальному закладі. Висвітлено їх особистісно орієнтований характер. Викладено стислу характеристику освітніх технологій. Розкрито дидактичні можливості та особливості їх організації. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід використання освітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі : Матеріали наук. конф. / ред.: В. О. Горпинич, О. М. Пєхота; Миколаїв. держ. пед. ін-т. Ф-т інозем. філол. - Миколаїв : Вид. від. МФ НаУКМА, 1998. - 216 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі з точки зору їх психолого-педагогічного та методичного забезпечення, зокрема, професійно-педагогічний аспект рольової гри, організаційно-педагогічні особливості дистанційного навчання тощо. Проаналізовано проблеми сучасної лінгвістики та зміст курсів лінгвістичних дисциплін, а також сучасні методичні концепції у викладанні іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Індивідуалізація підготовки вчителя: проблеми, досвід, перспективи : (До 85-річчя з дня заснування Миколаїв. держ. пед. ін-ту): Зб. доп. асп. читань 20 жовт. 1998 р. / ред.: О. М. Пєхота; Миколаїв. держ. пед. ін-т. Каф. пед. технологій та пед. майстерності. - Миколаїв, 1998. - 45 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання педагогіки вищої школи, педагогічної освіти, індивідуалізації підготовки вчителя, досліджено шляхи вдосконалення навчання студентів-заочників тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пєхота О. М. 
Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська, К. Ф. Нор. - К. : А.С.К., 2003. - 255 c. - Бібліогр.: с. 251-252. - укp.

Наведено сучасні підходи до організаційного педагогічного процесу в школі та ВНЗ. Охарактеризовано освітні технології, розкрито дидактичні можливості та особливості їх організації. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід використання даних технологій.

Приведены современные подходы к организационному педагогическому процессу в школе и ВУЗах. Охарактеризованы образовательные технологии, раскрыты дидактические возможности и особенности их организации. Проанализирован отечественный и зарубежный опыт применения данных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пєхота О. М. 
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : Навч. посіб. / О. М. Пєхота, В. Д. Будак, А. М. Старева, К. Ф. Нор, В. І. Шуляр; ред.: І. А. Зязюн. - К. : Вид-во А.С.К., 2003. - 239 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій під час педагогічної практики та у майбутній професійній діяльності. На підставі аналізу результатів дослідження, наукових джерел і сучасних освітніх документів висвітлено тенденції та перспективи розвитку сучасної педагогічної підготовки вчителя в університеті, її закономірності.

Рассмотрена проблема подготовки будущего учителя к внедрению педагогических технологий во время педагогической практики и в будущей профессиональной деятельности. На основании анализа результатов исследования, научных источников современных образовательных документов освещены тенденции и перспективы развития современной педагогической подготовки учителя в университете, ее закономерности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ва641216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пєхота О. М. 
Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська, К. Ф. Нор, О. Є. Олексюк. - К. : А.С.К., 2004. - 256 c. - укp.

Наведено сучасні підходи до організації педагогічного процесу в школі та ВНЗ. Охарактеризовано освітні технології (ОТ), проаналізовано дидактичні можливості та особливості їх організації. Висвітлено вітчизняний та зарубіжний досвід використання ОТ, а також концептуальні положення систем розвивального навчання Л.С.Виготського, В.В.Давидова. Розкрито суть поняття індивідуальності вчителя.

Приведены современные подходы к организации педагогического процесса в школе и ВУЗ. Охарактеризованы образовательные технологии (ОТ), проанализированы дидактические возможности и особенности их организации. Освещены отечественный и зарубежный опыт применения ОТ, а также концептуальные положения систем развивающего обучения Л.С.Выготского, В.В.Давыдова. Раскрыта сущность понятия индивидуального учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Науковий вісник Миколаївського державного університету / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв, 2008. - 267 с. - (Пед. науки; Вип. 20, т. 2). - укp.

Проаналізовано роль ігрової діяльності під час формування світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку. Розглянуто питання використання активних форм громадянського виховання в початковій школі, підготовки учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів. Висвітлено педагогічні умови соціалізації дітей з вадами розвитку в центрах ранньої соціальної реабілітації. Розкрито концептуальні засади підготовки вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наведено критерії оцінки рівня розвитку умінь та навичок студентів. Визначено вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентів.

Проанализирована роль игровой деятельности при формировании мировоззренческой компетентности у ребенка дошкольного и младшего школьного возраста. Рассмотрены вопросы использования активных форм гражданского воспитания в начальной школе, подготовки учителей музыки к организации художественно-творческой деятельности детских коллективов. Освещены педагогические условия социализации детей с дефектами развития в центрах ранней социальной реабилитации. Раскрыты концептуальные основы подготовки учителей с помощью информационно-коммуникационных технологий. Приведены критерии оценки уровня развития умений и навыков студентов. Определено влияние культурного наследия родного края на формирование духовной культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Науковий вісник Миколаївського державного університету / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв, 2008. - 260 с. - (Пед. науки; Вип. 20, т. 1). - укp.

Висвітлено тенденції та перспективи української концепції професійної освіти. Розглянуто питання методичної та технологічної підготовки вчителів. Описано систему виховних цінностей за умов глобалізації освіти. Розкрито педагогічні аспекти синергетики. Викладено інноваційний підхід до підготовки учителів початкових класів до національного виховання учнів, компетентнісний підхід підготовки вчителів початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів. Проаналізовано проблеми соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку.

Освещены тенденции и перспективы украинской концепции профессионального образования. Рассмотрены вопросы методической и технологической подготовки учителей. Описана система воспитательных ценностей в условиях глобализации образования. Раскрыты педагогические аспекты синергетики. Изложены инновационный подход к подготовке учителей начальных классов к национальному воспитанию учеников, компетентностный подход подготовки учителей начальных классов к организации групповой учебной деятельности учеников. Проанализированы проблемы социальной адаптации детей младшего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науковий вісник Миколаївського державного університету / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв, 2008. - 256 с. - (Пед. науки; Вип. 23, т. 2). - укp.

Викладено інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в дитячих навчальних закладах. Визначено умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини. Проаналізовано роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів. Розглянуто питання формування відповідального ставлення старшокласників до навчання в історико-педагогічному аспекті. Висвітлено психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів.

Изложен интегрированный личностно ориентированный подход к учебно-воспитательному процессу в детских учебных заведениях. Определены условия семейного воспитания как детерминирующий фактор развития речи ребенка. Проанализирована роль метода проектов в формировании информационной культуры младших школьников. Рассмотрены вопросы формирования ответственного отношения старшеклассников к обучению в историко-педагогическом аспекте. Освещены психолого-педагогические условия формирования системы духовных ценностей у студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми передшкільної освіти в сучасних умовах / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота; АПН України, Ін-т пед. освіти. - Миколаїв, 2008. - 275 с. - (Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту. Сер. Пед. науки; Спец. вип., т. 2). - укp.

Висвітлено проблему міжособистісних взаємин дітей в різновіковій групі дошкільного навчального закладу. Розглянуто питання застосування інтерактивних методів для розвитку інтелектуальної творчості дошкільників. Визначено роль школи та сім'ї у вихованні дітей дошкільного та шкільного віку в контексті педагогіки В. Сухомлинського, вплив умов сімейного виховання на розвиток мовлення дітей. Проаналізовано педагогічні технології як фактор удосконалення підготовки фахівців дошкільної освіти.

Освещена проблема межличностных взаимоотношений детей в разновозрастной группе дошкольного учебного заведения. Рассмотрены вопросы применения интерактивных методов для развития интеллектуального творчества дошкольников. Определены роль школы и семьи в воспитании детей дошкольного и школьного возраста в контексте педагогики В. Сухомлинского, влияние условий семейного воспитания на развитие речи детей. Проанализированы педагогические технологии как фактор усовершенствования подготовки специалистов дошкольного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411я43

Шифр НБУВ: Ж72496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Психолого-педагогічне забезпечення передшкільної освіти / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота; АПН України, Ін-т пед. освіти. - Миколаїв, 2008. - 263 с. - (Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту. Сер. Пед. науки; Спец. вип., т. 1). - укp.

Проаналізовано значення психомоторного розвитку для формування перцептивно-когнітивних функцій у дітей дошкільного віку. Розкрито теоретичні засади застосування музики в процесі розвитку комунікативних здібностей старших дошкільників. Розглянуто питання розвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами українського фольклору. Викладено методику морально-етичного виховання старших дошкільників. Визначено психологічні передумови готовності дітей до школи.

Проанализировано значение психомоторного развития для формирования перцептивно-когнитивных функций у детей дошкольного возраста. Раскрыты теоретические основы применения музыки в процессе развития коммуникативных способностей старших дошкольников. Рассмотрены вопросы развития речи детей дошкольного и младшего школьного возраста средствами украинского фольклора. Изложена методика морально-этического воспитания старших дошкольников. Определены психологические предпосылки готовности детей к школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411я43 + Ю983.401.2я43

Шифр НБУВ: Ж72496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пєхота О. М. 
Індивідуальність учителя: теорія і практика : навч. посіб. / О. М. Пєхота. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Миколаїв : Іліон, 2009. - 271 c. - Бібліогр.: 131 назв - укp.

Висвітлено педагогічні та психологічні засади становлення індивідуальності вчителя. Увагу приділено проблемам індивідуалізації підготовки майбутнього педагога. Подано інформацію про шляхи та засоби професійного самодослідження, методику дослідження ціннісних орієнтацій, стратегію і тактику поведінки у конфлікті. Розглянуто індивідуальний, особистісний і суб'єктивний компоненти індивідуальності вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 я73 + Ю940.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пєхота О. М. 
Культура співробітництва: практика групової роботи студентів : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, С. В. Ратовська. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 250 c. - (Пед. освіта XXI). - укp.

Розглянуто основні концептуальні положення щодо формування уявлень про сутність технологізації майбутньої педагогічної праці, шляхи оволодіння технологічною культурою, а також пошуку нових форм співробітництва викладача та студентів. Увагу приділено особистісним характеристикам викладача, що сприяють успішності його викладацької діяльності та формують її індивідуальну стратегію загалом. Розкрито теоретико-методологічні основи організації групової навчальної діяльності студентів. Проаналізовано західноєвропейські та американські дослідження, присвячені проблематиці співробітництва. Обгрунтовано комплекс педагогічних умов, роль викладача та його педагогічну позицію, які сприяють ефективному формуванню технологічної компетентності педагога як складової його технологічної культури. Розкрито практичні аспекти викладацької діяльності на етапі планування та реалізації таких педагогічних технологій: тренінгу, коучінгу, тьюторіалу, організаційно-діяльнісної гри, а також технологій кооперативного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пєхота О. М. 
Твоє життя - твій головний проект: технологія самовиховання : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, Л. В. Старовойт, І. В. Середа. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 244 c. - (Серія "Пед. освіта - XXI"). - укp.

Розглянуто сучасні технології виховного процесу, розвиток ідей самовиховання в історії людства. Досліджено процес самовиховання особистості як самовдосконалення та життєтворчість. Розкрито психолого-педагогічний механізм і технологію самовиховання особистості. Показано особливості самовиховання студента гуманітарного факультету університету. Розглянуто процес формування досвіду самовиховної діяльності студентів за допомогою сучасних психолого-педагогічних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Будак В. Д. 
Інститут педагогічної освіти / В. Д. Будак, О. М. Пєхота, О. П. Хаєцький, Н. О. Прасол, Н. В. Шахірєва; ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 275 c. - укp.

Висвітлено історію створення та розвитку Навчально-наукового інституту педагогічної освіти як одного з підрозлілів Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Надано відомості про його міжнародні зв'язки, науково-дослідну та науково-методичну діяльність, виховну роботу. Розглянуто історію розвитку кафедр педагогіки середньої та вищої освіти, педагогіки початкової освіти, філологічної освіти, музичного мистецтва. Проаналізовано діяльність студентської ради.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4МИК-2М)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пєхота О. М. 
Твоє життя - твій головний проект: технологія самовиховання : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. М. Пєхота, Л. В. Старовойт, І. В. Середа. - 2-ге вид., доповн. та переробл. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 243 c. - (Пед. освіта - XXI). - Бібліогр.: с. 171-178 - укp.

Проаналізовано основні положення теорії самовиховання особистості. Висвітлено основні історичні етапи розвитку ідей самовиховання у вітчизняній і світовій філософській і психолого-педагогічній думці. Визначено сучасні тенденції розвитку проблем самовиховання. Розглянуто фактори, які найбільше впливають на розвиток особистості. Розкрито суть і головні психологічні механізми розвитку мотиваційної сфери, роль рефлексії у самовихованні. Проаналізовано основні напрями, методи та прийоми самовиховання. Визначено особливості, шляхи та умови самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я73 + Ч489.511.223.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічній освіті : навч. посіб. / О. М. Пєхота, Т. В. Тихонова, А. Б. Веліховська, Ф. С. Халілова, Т. В. Зубенко; ред.: О. М. Пєхота, Т. В. Тихонова. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 251 c. - (Пед. освіта - XXI). - Бібліогр.: с. 234-249 - укp.

Увагу приділено актуальним проблемам використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів. Висвітлено питання інформатизації педагогічної освіти та організації інформаційно-освітнього середовища на основі новітніх електронних засобів. Обгрунтовано напрями використання технологій Веб 2.0 у професійній діяльності педагога. Наведено класифікацію та приклади застосування соціальних веб-сервісів у навчальній діяльності. Розглянуто історію створення, концептуальні положення вікі-технології. Зроблено порівняння звичайних веб-сайтів навчального призначення та вікі-сайтів. Подано зміст навчально-методичного комплексу авторських спецкурсів "Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя початкової школи", "Теорія інформатичної освіти", "Методика викладання інформатики та інформаційних технологій у початковій школі" для майбутніх учителів початкових класів. Окреслено досвід використання технологій дистанційної освіти та можливості сумісного використання разом з традиційним навчанням. Описано технології створення персональних інформаційних освітніх ресурсів - сайтів або блогів викладачів, вимоги до створення та супроводження таких ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пєхота О. 
Кафедра освітніх технологій в університеті: концепція, досвід, перспективи розвитку / О. Пєхота // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено діяльність першої в Україні кафедри освітніх технологій, описано особливості її структури та функціонування. Розглянуто й охарактеризовано викладання навчальних курсів. Проаналізовано напрями наукової діяльності. Визначено перспективи розвитку кафедри.

Освещена деятельность первой в Украине кафедры образовательных технологий, описаны особенности ее структуры и функционирования. Охарактеризирован процесс преподавания учебных курсов. Проанализированы направления научной деятельности. Определены перспективы развития кафедры.

The article deals with the eperience of activity of the faculty of educational technologies first in Ukraine. Features of structure and functioning of faculty are stated. The characteristic is given to process of teaching of training courses. Directions of scientific activity are analysed. Prospects of development of faculty are found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л33

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуманітарні засади соціальної стійкості людини в громаді : колект. монографія / О. В. Купенко, А. Є. Лебідь, Н. Д. Світайло, А. М. Костенко, О. М. Сушкова, О. М. Пєхота, Т. О. Козинцева, М. М. Набок, В. В. Степанов, А. В. Гончаренко; Сумський державний університет. - Суми : Мрія, 2023. - 251 c. - (Серія "Соціальні інновації в територіальних громадах"). - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

У монографії феномен соціальної стійкості людини в громаді висвітлено в аспектах філософії, культурології, лінгвістики, історії на підставі авторської інтеграційної рамки інтердисциплінарного дослідження даного феномену. Представлено концепцію соціальної стійкості людини в територіальній громаді, що включає механізми Цілей сталого розвитку, соціологічних досліджень у громаді та освіти дорослих. Звернено увагу на потреби, ресурси та згуртованість громад в умовах воєнного стану.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*424.1*332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864755 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського